KVEST D&D Mäng Ep 33
Brumm, Viisel ja Honk jätkavad karget teekonda Merevaigu Templi suunas. Kohale jõudes leiavad nad eest kuldsete kristallseintega templi, mis sügavale mäe sisse ulatub. Ometigi saab üsna kiiresti...
KVEST D&D Mäng Ep 33
Brumm, Viisel ja Honk jätkavad karget teekonda Merevaigu Templi suunas. Kohale jõudes leiavad nad eest kuldsete kristallseintega templi, mis sügavale mäe sisse ulatub. Ometigi saab üsna kiiresti selgeks, et selles ebaloomulikult külmas kohas ei ole nad kaugeltki üksi....
“Aeg korduses” – Relm , Osa 29
Teekond tagasi läbi Turia kõrbe liigub seltskond Lusiitiasse, kus ootavad neid ees uued kohalikud võimud. Lusiitias kohtutakse vana tuttavaga ning Glen tutvub lähemalt oma leitud amuletiga. Kutsume kõiki mängudele kaasa elama ning mõtteid avaldama nii kommentaariumis...
Uus Grupileidja
Oleme taustal teinud tööd väga pikalt, et juba olemasolev platvorm muutuks veelgi paremaks abiliseks. Uue Grupileidjaga oleme toonud kaasa mitmeid uusi funktsioone ja võimalusi, mis muudavad puuduvate mängijate või otsitavate gruppide haldamise ja leidmise veelgi mugavamaks.
KVEST D&D Mäng Ep 32
Pärast rasket lahingut jätavad meie seiklejad Viisel, Honk ja Brumm Berezi soo koos selle sääskedega selja taha ning suunduvad viimaks lõunasse kõrgmäestiku poole, kus peituvat müstiline Merevaigu tempel. Kuidas aga õnnestub neil toime tulla jääkülma tuule, kitsaste...

Sissejuhatus
Alustava huvilise teejuht

Vestluskanal
Discordi server

Videod
KVEST Youtube’is
Uued tooted poes
Artiklid
“Honki Otsides” – KVEST D&D Mäng Ep 30
Uinutav udu haarab meie kangelased enda rüppe ning viib nad Baroviast kaugele lumistele mõenõlvadele, kus asub Honki küla. Seal avastavad Brumm ja Viisel, et Honk on kadunud. Külarahvas ei soovi neid aga enne aidata, kui külalised on enda usaldusväärsust tõestanud....
“Kiired ja liivased” – Relm , Osa 26
Kas Laamijad lasevad meie sekeldusmeistritel niisama lihtsasti nende juurest põgeneda või on ootamas veel üks kohtumine? Lusiitia kõrb on taas purjeka põhja all krõbisemas - Saame näha kas nende siht vabaduse suunas on selge ja pöördumatu. Kutsume kõiki mängudele...
KVESTLUS [Ep 31] “Improteemad” (Rauno Meronen)
31. taskuhäälingus on meil külas Rauno Meronen, improteatri Ruutu10 asutaja, Relmi kaasmängija ja muidu muhe tüüp. Arutame improteemadel nii üldiselt kui ka D&D võtmes. Lõpuks on kõik kolm Relmipoissi laua taga käinud ja vestluse üle elanud. Ruutu10 on aastal 2013...
“Suur pääsemine” – Relm , Osa 25
Plaanid eelmine kord paika seatud, nüansid selged. Saame näha kas meie seiklejad nendest ka kinni peavad või lahendatakse olukord improvisatsiooni teel. Laamijate laager ei ole saanud neile piisavalt koduseks, seega plaan on kindel - sealt lastakse jalga ning...
Bodak : Monstroloogia
Bodak on meie seeria esimene ebasurnu, kelle sünget olemust ja surmatoovat mõju vaatame seekord lähemalt. Juurtega algselt Šoti Gaeli folklooris bodach sai D&D mütoloogia osaks aastal 1982 seiklusega The Lost Caverns of Tsojcanth.
Gelatinous Cube : Monstroloogia
Gelatinous Cube, ehk sültjas kuubik on üks ikoonilisemaid olevusi, mis D&D’st kuulsaks saanud. Tegeliku nimega athcoid saab meie jaoks täna tuttavamaks ning mõistame selle olevuse mitmetahulist olemust.










![KVESTLUS [Ep 31] “Improteemad” (Rauno Meronen)](https://kvest.ee/wp-content/uploads/2024/12/kvest_31_rauno-400x250.jpg)

