Taganemisõigus

Tagastamine ja vahetamine

Kui kaup ei sobi või ei vasta ootustele, on Sul õigus see tagastada 15 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Juhime tähelepanu alljärgnevatele nõuetele:

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.
  • Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb tellijal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine. Taganemisõiguse kasutamiseks ava palun tootepakend ettevaatlikult seda kahjustamata. Tingimus ei kehti postipakendile.
  • Kauba olulise rikkumise korral on KVEST’il õigus tagastatud tootest keelduda.
  • Postikulu tasumise eest vastutab ostja ning postikulu summat ei tagastata. Juhul kui te saate tagasi oma ostusumma, arvestatakse sellelt maha teile saatmiseks kulunud summa.
  • Tagastamisele ei kuulu pesu ja personaaltooted
  • Tagastatav kaup tuleb KVEST’ile toimetada 15 päeva jooksul alates tagastuse teavituse saatmisest.

Toote tagastamiseks saada palun enne postitamist teavitus aadressile info@kvest.ee ja märgi järgnev info:

  • tellija nimi;
  • tellimuse või arve number;
  • tagastatava toote nimetus ja soovi korral vahetustoode;
  • arveldusarve juhul, kui maksja andmed ei ühti tagasimakse saaja andmetega.

Tagastusviisid

Kui soovid tellitud toote tagastada, on Sul valida mitme tagastusviisi vahel. Vali endale sobivaim.

Pakiautomaat

  • Toote võid tagastada või vahetada Itella SmartPost ja DPD Pickup vahendusel. Tagastus jõuab KVEST’i esindajani 2–5 tööpäeva jooksul.
  • Saada pakk palun Collect.Net Telliskivi Depoo pakirobotisse järgmiste andmetega: HLGR OÜ, telefon (+372) 52 94 099, e-post info@kvest.ee. Palume alles hoida pakiautomaadist saadud kviitung paki registreerimisnumbriga, et vajadusel saadetise asukohta jälgida. Kui Sa ei ole 14 päeva jooksul saanud KVEST’ilt teavitust tagastatud paki kohalejõudmise kohta, võta meiega ühendust ja saada meile paki registreerimisnumber.

Teavitus ja tagasimakse

Kui tagastus jõuab KVEST’i, saadame paki kättesaamise kohta kinnituse Sinu e-posti aadressile. Raha tagastatud kauba eest laekub Sinu pangakontole 5 tööpäeva jooksul alates kauba jõudmisest KVEST’i. Teeme tagastatud kauba eest tagasimakse samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest on tasutud. Tagasimakse kohta teavitust Sinu e-posti aadressile ei saadeta.

Pretensiooni esitamise õigus

Kahjustusega toode

Kui kaup on kahjustustega, mida välisel vaatlusel kohe ei tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel, või kui kaup ei ole see, mida tellisid, palume KVEST’i sellest kohe e-posti teel informeerida. Tagastuskulu kannab KVEST, kui lisad pakile postikulu tõendava tšeki ja saadad selle posti teel: HLGR OÜ,  Tulbi 4-1 , Tallinn, 10612. Võimalusel palume saata postikulu tõendav tšekk aadressile info@kvest.ee.

Pretensioon

Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada kaks aastat alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldame, et see oli olemas ostmise hetkel ning defekti iseloomu selgitab välja KVEST. Ootamatu defekti ilmnemisel saada palun e-kiri aadressile info@kvest.ee järgneva infoga:

  • tellija nimi ja kontaktandmed ning tellimuse number ja kuupäev;
  • pretensiooni esitamise kuupäev;
  • tootel ilmnenud defekti kirjeldus ja defekti ilmnemise aeg, võimalusel lisa ka fotod;
  • KVEST’ile esitatav nõue;
  • arveldusarve juhul, kui maksja andmed ei ühti tagasimakse saaja andmetega.

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakume toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

Puuduse ilmnemisel on Sul õigus nõuda kauba ümbervahetamist. Kui kaupa ei ole võimalik vahetada, on ostjal õigus tellimusest taganeda. Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud kauba ebaotstarbekast ja valest kasutamisest või tavapärasest kulumisest.

Vastame kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik – püüame seda teha 1–3 tööpäeva jooksul. Kirjuta meile julgelt aadressile info@kvest.ee, leiame kindlasti lahenduse!