Eeterlik maa – “Journeys Through the Radiant Citadel”

2022 juunikuus on oodata uut seiklusraamatut, mis keskendub uuel asukohal, uues linnas. Vaatame lähemalt, mida uuest raamatust oodata on.

Journeys Through the Radiant Citadel seiklusraamatut on oodata 21. juunil. Uus raamat koosneb 13st eraldiseisvast seiklusest, mis kõik toimuvad fantastilises Ethereal Plane maailmatasandil. Radiant Citadel, linn, mis selles tasandis rajatud, on täis lugusid, legende ja unikaalseid traditsioone, mille kõige kohta on seiklejatel võimalik palju uut õppida ja avastada.

Radiant Citadel

Täis erinevaid kultuure, olendeid ja organisatsioone on Radiant Citadel loodud level 1 kuni 14 seiklejatele ning tõotab tuua mitmeid väljakutseid. Iga seiklus sisaldab unikaalseid kaarte, mis muudavad mängujuhtimise palju lihtsamaks ja orgaanilisemaks kõikidele, kes oma mängijaid sinna viia kavatsevad.

Lisaks informatsioonile ja materjalide kõikide seiklustele on leiab raamatulehtedelt palju teavet, mis ei ole olulised vaid seiklustele. Loodud on taustsüsteem sellesama maailma kasutamiseks ka homebrew lähenemisele, kui mängujuhtidel on soov võtta loodud maailm ning ehitada nende peale omaenda seikluste seeria. Uus avastamist ootav maailm toob endaga kaasa üksteist unikaalset uut D&D olendit, kes kõik sobituvad ja tulenevad sealsest maailmast.

Ethereal Plane toob endaga kaasa mitmeid huvitavaid ja müstilisi olevusi.

Ethereal Plane

Kogu tegevustik leiab aset Ethereal Plane’l, mis on omaette maailmatasand. Kuigi eraldi teistest tasanditest loob see loogilise võimaluse tuua oma mängijad tüüpilisest Forgotten Realmsi seiklusteseeriast väheke teistsugusemat maailma kogema. Kõik need tandrid on omavahel seotud, ent siiski eraldiseisvad.

Ethereal Plane on kosmoloogias kõrvuti Prime Material Plane’ga, ehk n.ö. tavamaailmaga, millega oleme praeguseks väga tuttav. Material tasandi peegelmaailmad on juba tuttavad Feywild ning Shadowfell. Ent raamat annab meile võimaluse esimest korda (ametlikes 5E materjalides) avastada Ethereal tasandit ja selle tavapäratut maailma.

Ajalooliselt, kuigi uus raamat tõenäoliselt kehtestab uued reeglid ja erisused, ei eksisteeri Etheral tasandil gravitatsiooni, kuigi on tajutav “alla” suund. Väga suurt kontrolli liikumise üle pakub rändajatele nende tahtejõud. Oma mõtte- või tahtejõul on võimalik seal rännata kõikjale ning igas suunas.

Sinna ja tagasi, ehk kuidas jõuda Ethereal tasandile?

Kuigi Journeys Through the Radiant Citadel seiklusraamat kindlasti loob omad lihtsad sissejuhatused ja võimalused, kuidas võimaldada seiklejatel teisele tasandile jõuda, vaatame mõnd loitsu, mis praeguste võimaluste juures seda võimaldavad:

Blink – Kuni minutiks on võimalik end viia kuue sekundi kaupa Ethereal Plane’le.
Etherealness – Loitsu manades on sul võimalik astuda kaheksaks tunniks Ethereal tasandi äärealadele, kus kaks tasandit ühenduvad.
Plane Shift – Võimalik ennast ning kaheksat kättpidi ringis ühendatud olendit viia teisele maailmatasandile. Sobivalt kõlbab lähteaadressiks Ethereal Plane.
Gate – Minutiks on võimalik luua värav, mis ühendab kahte tasandit ning on kasutatav mõlemalt poolt, kuniks värav aktiivne on.

Tänase päevani on Ethereal tasandit esitatud rohkem kui maailma täis udu ja teadmatust, kuid on tõenäoline, et uue raamatuga täidetakse maailm rohkete detailide, tegelaste ja värvikate ohtudega. Visuaalide põhjal võib oodata midagi värvikamat, nagu Wild Beyond the Feywild’is.

Dungeons & Dragonsi ametlik video tutvustamaks uut raamatut:

Füüsiline raamat tuleb välja ka piiratud koguses alternatiivkaanega. Tava ja alternatiivkaas saab olema saadaval ka KVESTi poes.

Ettetellimine digitaalselt: D&D Beyond, Roll20

Vaata järgmiseks midagi siit:

UUSKARAKTER – Abimees uue tegelase loomiseks

Oleme mõnda aega nokitsenud kardinate taga KVESTi varamu täitmisega. Ning juba mõnda aega on olnud kasutatav meie UUSKARAKTER. Tööriist, mis loodud aitamaks sul alustada esimeste mõtetega uue tegelase loomisel. Kuid uue tegelase loomine ei ole vaid klass ja liik. Hea...

ÕPETUS: Kuidas ikkagi D&D mängimist alustada.

Proovime KVEST'is läbi artiklite ja taskuhäälingute seletada, mida Dungeons & Dragons endast kujutab ja kuidas võib sellele mängule läheneda. Sellegipoolest võib jääda segaseks, mida päriselt mänguks vaja on, millest ja kuidas alustada. Kui eelmine lause on...

SKETŠ: “KVESTi 2. sünnipäev”

Käes on KVESTi teine sünnipäev - Holger seab enne mängu pidulauda valmis, ent teda külastab ootamatu vana tuttav... https://www.youtube.com/watch?v=NxGKN-ePLWc

Session 0, ehk null-sessioon

Dungeons & Dragons on oma olemuselt meelelahutuslik grupitegevus. Mängujuhina (Dungeon Master ehk DM) pead lisaks mängu mehaanilisele juhtimisele haldama ka tervet gruppi inimesi ja nendevahelisi suhteid su mängulaua ääres. Kuidas teha pundist eriilmelistest ja...

Galeb Duhr : Monstroloogia

Galeb Duhr on olevus, kes vaatamata oma pikale ajaloole võib olla suurema enamuse mängijate jaoks jäänud võõraks. Esimest korda Dungeons & Dragonsi ametlikes väljaannetes tutvustati galeb duhr’i juba aastal 1982.

D&D Beyond x Wizards of the Coast

Täna teatas Wizards of the Coast et 5E mängijatele tuttav D&D Beyond on nüüd ametlik osa WotC perekonnast Kuigi Beyondi ja WotC vaheline koostöö on juba kestnud aastaid, mis võimaldab üldse soetada digitaalset ligipääsu ametlikele raamatutele ja materjalidele, on...

Video: D&D Mängijad

Kas teadsid milline populaarsus Dungeons & Dragonsit mööda maailma saadab? Kus on kõige enam mängijaid ning milline on see kõige eelistatavam tegelasetüüp? "Kas teadsid?" on videoteseeria, kus lühidalt räägime erinevatest infokildudest Dungeons & Dragons'i...

Esimene D&D mäng: Karakteri loomine

Artikliteseeria teine osa aitab sinul või su mängijatel luua oma esimene D&D 5nda versiooni karakter. Kui sa pole esimest osa lugenud, siis leiab ta siin. Iga karakteri loomine algab mingis vormis väljenduvast inspiratsioonist. See võib olla idee mingist...

Video: Lord of the Rings ja Dungeons & Dragons

J. R. R. Tolkien'i maailm oli D&D loomisel väga suureks inspiratsiooniks. Toome välja mõned nimetused, mida algusaastatel otse Keskmaa populatsioonist laenati. "Kas teadsid?" on videoteseeria, kus lühidalt räägime erinevatest infokildudest Dungeons & Dragons'i...

2 aastat KVESTi

Taas on kätte jõudnud 25. november. See on kuupäev, mida omakeskis peame KVESTi alguseks. Aastal 2020 25. novembril avalikustasime esimest korda KVESTi avalikkusele ning sel päeval algas meie kvest, mille eesmärgiks oli ja on tänaseni ühendada ja kasvatada Eesti ttrpg...
Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.