Kaose karneval: “The Wild Beyond the Witchlight”

Lisaks värskelt välja kuulutatud “Fizban’s Treasury of Dragons” lisandraamatule on väljaandmisjärjekorras ka seiklusraamat “The Wild Beyond the Witchlight”.

21. september on kuupäev, mis on määratud selle seiklusraamatu ametlikuks väljaandmiskuupäevaks. Enne, kui raamat ametlikult ilmavalgust näeb, tutvume infoga, mis juba välja öeldud, ning saame parema ettekujutuse, mida sellest seiklusraamatust oodata võime ning kuidas see teiste, juba välja antud, raamatutega haakub.

Varasemalt koostatud ja välja antud “Van Richten’s Guide to Ravenloft” lisandraamatus viidatakse kahtlase tausta ja mainega karnevalile (lehekülgedel 84- 87). “The Wild Beyond the Witchlight” raamat keskendub Witchlight karnevalile, mis on Raveloft’is kirjeldatud karnevali kaudne peegeldus.

Seiklus toob mängijad Feywildi ning sobib ideaalselt sissejuhatuseks Feywildi maailma juhul, kui see on praeguseks olnud veel võõras paik. Lisaks on raamat mängujuhtidele heaks alusvundamendiks ja teadmistepagasiks, et oma teadmisi Feywildist täiendada. Seikluse loomisel on tugevaks mõjutuseks ja inspiratsiooniks võetud “Something Wicked This Way Comes (1983)” film ning võrdlused on ootuspärased ja kohased.

Kord iga kaheksa aasta tagant külastab Witchlight’i karneval sinu maailma, tuues fantastilisi etteasteid ja rõõmu igasse linna. Karnevali omanikud, Härra Witch ja härra Light teavad, kuidas luua unustamatu elamus. Ent kõik pole nii, nagu esmapilgul välja paistab!

Lõbustuspargile kohaselt on raamatus ka parki tutvustav kaart, milles peegeldub perfektselt seikluse absurdne ja feywildilik olemus:

Kaardilt on näha ka kaks suure tähenduse ja olulisusega elementi – aeg ja meeleolu. Aeg saab olema väga suure tähtsusega aspekt terve selle seikluse vältel. Ning seda kõike kindlasti teistsugusel viisil, kui on tavaks – teadupärast liigub Feywildis aeg sootuks teisiti, kui ollakse harjunud väljaspool seda müstilist ja segast maad.

Kuidas aeg ning meeleolu täpsemalt seikluse käiku mõjutavad, selgub juba pärast sissepääsupileti ostmist. Võib eeldada, et karnevali asukohale ja olemusele kohaselt ei ole piletihind mõõdetav ning tasuda tuleb millegi muu kui kulla või hõbedaga.

Chris Perkins on Witchlight’i sekelduste kohta maininud, et need on kõik lahendatavad ka ilma vägivallata (muidugi, tüüpilisele Dungeons & Dragons’ile kohaselt, on võimalik kõikidele probleemidele leida lahendus ka mõõga ja maagiaga). Seega, kui sinu mängijad eelistavad olukordi lahendada läbi mõttetöö kaalutletud planeerimise ning rollimängu, siis see sobib seiklus neile kenasti.

Karnevali eestvedajad – Härra Light ja härra Witch

Mängijatele on uuest seiklusraamatust oodata kahte uut tegelase tausta.

Feylost – tegelased, kes on Feywildis üles kasvanud või seal sündinud.
Witchlight Hand – need, kes on karnevaliga koos üles kasvanud või veetnud rohkem aega selles segases kollektiivis.

Lisaks toob “The Wild Beyond the Witchlight” mängitavate rasside nimekirja lisa kahe rassi näol – fairy ning harengon (rabbitfolk). Nende kohta võib tööjärgus ja lõpuviimistluseta infot leida Unearthed Arcana 2021 “Folk of the Feywild” dokumendist.

The Wild Beyond the Witchlight’i on võimalik eeltellida – digitaalne versioon on 29,99 dollarit ja kõvakaaneline raamat 49,95 dollarit.

Ettetellimine digitaalselt: D&D Beyond, Roll20

Vaata järgmiseks midagi siit:

Fantastilised liigid: Half-Elves

Kui Dungeons and Dragons’i (D&D) fantastiliste rasside artikliseeria kahes esimeses osas keskendusime inimestele ning haldjatele, siis on paslik jätkata rassiga, mis on sündinud nende kahe segunemisest. Selle artikli teema on seega half-elves ehk poolhaldjad. Nagu...

Koopad Ja Koletised: Sessiooniks Ettevalmistumine

Koopad ja Koletised Youtube'i kanalil on Jürgen (KVESTi discordi serveris tuttav kui SergeantRat) loonud mitmeid õpetlikke Dungeons & Dragons'i videoid. Läbi tugeva huumoriprisma on ta kanalil mitmeid teemasid läbi võetud ning on huvitav kodumaine vaatamine...

Kasutud maagilised esemed ning kuidas neid luua

Tüüpiline Dungeons & Dragonsi mängija loodab järgmisest aardekirstust või -kambrist leida +1 mõõga või +2 nuia. Sel lihtsalt põhjusel, et nii tihti on jäänud edukast pihtasaamisest puudu see üks või kaks täringupunkti. Edasiminek +1 relva pealt +2 peale on suures...

Loomisel on Dungeons & Dragonsi dokumentaalfilm

Hasbro ning selle alla kuuluv Entertainment One on teatanud, et käimas on järgmise ekraaniteose loomine. Seekord pole loomisel film, ega sari, vaid hoopis dokumentaalfilm, mis käib läbi mängu 50 aastase ajaloo. Luubi alla võetakse mängu kunagine algus ning kuhu läbi...

Galeb Duhr : Monstroloogia

Galeb Duhr on olevus, kes vaatamata oma pikale ajaloole võib olla suurema enamuse mängijate jaoks jäänud võõraks. Esimest korda Dungeons & Dragonsi ametlikes väljaannetes tutvustati galeb duhr’i juba aastal 1982.

Eesti Rollimängufestival: Tartu & Hapukapsas

KVEST käis Tartus Eesti Rollimängufestivalis. Jagame lühidalt mõtteid ja elamusi. Eesti Rollimängufestival toimus Tartus 2-3. juunil, käesoleval aastal, Euroopa kultuuripealinna Tartu 2024 noorteprogrammi Extended raames. Üritust korraldasid Lotta Vaher ja Sofija...

Karakterileht – Timo/Zarvik

Karakterileht on isiklikum pilguheit erinevate Eesti rollimängijate skeene tegelastele. Tutvume erinevate isikutega, kes panustavad, harrastavad või edendavad meie rollimängu maastikku ning saame parema ettekujutuse, kes ja miks nad on. Timo "Zarvik" Talvik on tuttav...

KVEST Köögis – DMi eri

KVEST võttis nõuks koopast välja tulla ning sammud köögi poole seada, et väsitavate seikluste vahel keha kinnitada. Kätte ongi jõudnud Kvesti kokasaate esimese hooaja finaalepisood, kus on chefiks sedapuhku Martin. Tema valmistab Strahdi meelisroogasid, et olla valmis...

Tagasi kooli “Strixhaven: A Curriculum of Chaos”

2021 aasta lõppu on oodata kolme ametlikku raamatut - Fizban's Treasury of Dragons", "The Wild Beyond the Witchlight" ja "Strixhaven: A Curriculum of Chaos". Vaatame selle artikli raames lähemalt neist viimast. Strixhaven’i seiklusraamatut on oodata 21. novembril....

Esimene D&D mäng: Dungeon Masteri eeltöö

Artikliteseeria kolmas osa aitab sinul või su mängujuhil valmistuda esimeseks sessiooniks. Kui sa pole esimest osa lugenud, siis leiab ta siit. Mängujuht, ehk edaspidi DM (Dungeon Master), on see, kes dirigeerib mängu üldist käiku, samas teravalt ja võimalikult...
Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.