10 küsimust asulate rajamiseks

Ports maju, kõrts, tee mis läheb linnast läbi ning turuplats. Mida muud ühest asulast tahta võiks?

Tegelikkuses ühe usutava ja elusa asula ehitamine on väheke rohkem mõttetööd ja planeerimist. Seda kõike eeldusel, et sul on soov, et see oleks asukoht, mis sobituks sellesse maailma, kus su seiklejad rändavad. Asulad ei teki suvalistesse kohtadesse, sest sul oli vaja kaardi peal üks tühimik täita, nad asutatakse kindlatesse asukohtadesse põhjusega.

Ehk 10 küsimust, millele vastates, saad luua usutava asula:

  1. Miks see asula kunagi ammu loodi – mis maavara või logistiline eripära just selle asukoha eriliseks tegi?
  2. Kui kaua see asula on eksisteerinud?
  3. Kes juhib seda asulat – kas võim on koondunud ühe indiviidi kätte või on seotud erinevad organisatsioonid?
  4. Millega see asula tegeleb? Mis on tema peamine toodang või teenus?
  5. Millised seadused siin kehtivad? Kas on kohalikud eri-seadused?
  6. Kas asula kuulub mõne suurema poliitilise üksuse mõjusfääri või on iseseisev? Kas see on neile meelepärane seis?
  7. Millised poed ja käsitöölised siin on? Kes neid juhivad?
  8. Mis on viimase paarikümne aasta suurim saladus, mida väliskülalised ei tea?
  9. Kas siin on mitu kohalikku kõrtsu? Mis on nende eripära ning omavaheline suhe?
  10. Mis on kohalik kultuurne erisus või komme, mis külalistele võib veidrana tunduda?

Need on vaid mõned küsimused, mida kaaluda ja mõelda – kindlasti iga asula ei pea pakatama saladustest, konfliktidest ja eriskummalistest asutustest. Aga nad kõik ei pea olema ilmtingimata sarnased üksteisele.

Lisaks, väärt uurimist – “Asula generaator” – aitab kiiresti jooksu pealt luua uue küla ning täita see asukohtade ja sündmustega – Eisengrau’s Generator

Vaata järgmiseks midagi siit:

Video: Täringute ajaloost

Kas teadsid, et d20 täring oli olemas ammu enne Dungeons & Dragonsi loomist? Reigo räägib esimestest teadaolevatest täringutest ning nende kasutusviisidest. "Kas teadsid?" on videoteseeria, kus lühidalt räägime erinevatest infokildudest Dungeons & Dragons'i...

Fantastilised liigid: Dwarves

Dungeons & Dragons (D&D) fantastiliste rasside artikliseeria viiendas osas räägime dwarf’idest ehk päkapikkudest. Kindlasti ollakse päkapiku kontseptsiooniga tuttav juba nooruspõlvest, kus animeeritud metsas sattus Lumivalgeke kokku seitsme väikest kasvu...

D&D: Dark Alliance

Dungeons & Dragons on aina kiiremini populaarsust omandamas. Lisaks kõiksugu filmidele ja sarjadele on nüüd nimekirja lisandunud värskelt avalikustatud 22ndal juunil avaldatav Dark Alliance. Arvuti ja konsoolimäng, kus tegevustik toimub paljudele juba tuttavas...

KVESTKoin

Artikli ja veebikeskkonna näol oli tegemist 1. Aprilli huumorihetkega. KVEST ei pea NFTsid mõistlikuks projektiks ning ei soovita kellelgil meie naljaplatvormi liiga tõsiselt võtta. Aga galerii päeva jooksul valikus olnud kogumispiltidest on nähtav siin Aeg on D&D...

20 Küsimust mis aitavad karakterit luua

Tausta loomine võib olla keeruline tegevus. Nimi ja rass on kirjas, aga mis edasi? Kui oled tegemas enda esimest karakterit, siis on tihti raske kuskilt pihta hakata. Vahel ei oska poole pealt edasi minna või tahaksid lisada erinevaid kihte ja värve oma ajaloole, kuid...

Kuidas võita D&D?

Kõik, kes on midagi kuulnud Dungeons & Dragonsi mängimisest, on kindlasti mõelnud: kuidas selle mängu võitmine käib? Kes kroonitakse õhtu lõpuks D&D tšempioniks? Catani võitmine sõltub punktide kogumisest. Ticket to Ride’i võidab see, kellel kõige pikem või...

Esimene D&D mäng: Karakteri loomine

Artikliteseeria teine osa aitab sinul või su mängijatel luua oma esimene D&D 5nda versiooni karakter. Kui sa pole esimest osa lugenud, siis leiab ta siin. Iga karakteri loomine algab mingis vormis väljenduvast inspiratsioonist. See võib olla idee mingist...

Video: D&D Klassid: Paladin

Oled loomas D&D uut karakterit või soovid kiirelt teada saada, millised on Paladini põhilised omadused ja võimed? Teeme kokkuvõtliku ülevaate tema mängustiilist, omadustest ja võimetest, mida erinevatel tasemetel omandada....

Dungeons & Dragons’i fantastilised liigid

Liik (species), ehk varasemalt kasutuses olnud rass (race) on üks Dungeons & Dragons’i (D&D) süsteemi aspekte, mis viitab tegelase liigile. Võrreldes tänapäevase päris-maailma sõnaga, ei viita D&D rassid karakteri etnilisele taustale. Näiteks on “inimene”...

Uus Grupileidja

Oleme taustal teinud tööd väga pikalt, et juba olemasolev platvorm muutuks veelgi paremaks abiliseks. Uue Grupileidjaga oleme toonud kaasa mitmeid uusi funktsioone ja võimalusi, mis muudavad puuduvate mängijate või otsitavate gruppide haldamise ja leidmise veelgi mugavamaks.

Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.