10 küsimust asulate rajamiseks

Ports maju, kõrts, tee mis läheb linnast läbi ning turuplats. Mida muud ühest asulast tahta võiks?

Tegelikkuses ühe usutava ja elusa asula ehitamine on väheke rohkem mõttetööd ja planeerimist. Seda kõike eeldusel, et sul on soov, et see oleks asukoht, mis sobituks sellesse maailma, kus su seiklejad rändavad. Asulad ei teki suvalistesse kohtadesse, sest sul oli vaja kaardi peal üks tühimik täita, nad asutatakse kindlatesse asukohtadesse põhjusega.

Ehk 10 küsimust, millele vastates, saad luua usutava asula:

  1. Miks see asula kunagi ammu loodi – mis maavara või logistiline eripära just selle asukoha eriliseks tegi?
  2. Kui kaua see asula on eksisteerinud?
  3. Kes juhib seda asulat – kas võim on koondunud ühe indiviidi kätte või on seotud erinevad organisatsioonid?
  4. Millega see asula tegeleb? Mis on tema peamine toodang või teenus?
  5. Millised seadused siin kehtivad? Kas on kohalikud eri-seadused?
  6. Kas asula kuulub mõne suurema poliitilise üksuse mõjusfääri või on iseseisev? Kas see on neile meelepärane seis?
  7. Millised poed ja käsitöölised siin on? Kes neid juhivad?
  8. Mis on viimase paarikümne aasta suurim saladus, mida väliskülalised ei tea?
  9. Kas siin on mitu kohalikku kõrtsu? Mis on nende eripära ning omavaheline suhe?
  10. Mis on kohalik kultuurne erisus või komme, mis külalistele võib veidrana tunduda?

Need on vaid mõned küsimused, mida kaaluda ja mõelda – kindlasti iga asula ei pea pakatama saladustest, konfliktidest ja eriskummalistest asutustest. Aga nad kõik ei pea olema ilmtingimata sarnased üksteisele.

Lisaks, väärt uurimist – “Asula generaator” – aitab kiiresti jooksu pealt luua uue küla ning täita see asukohtade ja sündmustega – Eisengrau’s Generator

Vaata järgmiseks midagi siit:

Chris Pine ja “Dungeons and Dragons” (2022)

Juba 2022. aasta maikuus on põhjust D&D huvilistel kinomajja suunduda, kuna Paramount toob ekraanilinadele teose, mis tõenäoliselt meid kõiki mingilgi määral kõnetab - "Dungeons and Dragons" Viimase info kohaselt Chris Pine, kes mitmetest värskematest Star...

SKETŠ: “KVESTi 2. sünnipäev”

Käes on KVESTi teine sünnipäev - Holger seab enne mängu pidulauda valmis, ent teda külastab ootamatu vana tuttav... https://www.youtube.com/watch?v=NxGKN-ePLWc

Mis see Dungeons & Dragons siis tegelikult on?

Internetiavarustes ekseldes on sulle jäänud silma selline mäng, nagu Dungeons & Dragons. Oled näinud seda mängituna või mainituna mõnes sarjas või filmis. Kus iganes sa seda kohanud oled, on see, põimitud igasugusest kultusteabest, pakkunud huvi, aga päeva lõpuks...

MINIVÄRVIMINE + Q&A – Järgmisel esmaspäeval

Järgmine esmaspäev, 30 august, kell 19.00 oleme Youtube'is laivis ning ootame teid värvimisele kaasa elama, mõtteid vahetama, küsimusi esitama ning kui on julgust, meie värvimistööd mõjutama. https://www.youtube.com/watch?v=NpWHPez17h8

Pokémon või D&D? Miks mitte mõlemat!

Battlezoo Eldamon plaanib tuua kõikidele Pokemoni fännidele võimaluse püüda ja treenida elukaid oma Pathfinderi või D&D 5E kampaaniates. Hoogu kogub uus täiendkollektsioon nimega Battlezoo Eldamon, mis tutvustab mängijatele üle 160 uue koletise, keda on võimalik...

Raamat draakonitest: “Fizban’s Treasury of Dragons”

Sügisel saabuv kolmas uus D&D raamat annab meile teavet millised on D&D maailma draakonid ning millised uued võimalused su mänge rikastada võivad! Wizards of the Coast annab 19. oktoobril välja uue laiendraamatu "Fizban's Treasury of Dragons", mis tutvustab...

Bodak : Monstroloogia

Bodak on meie seeria esimene ebasurnu, kelle sünget olemust ja surmatoovat mõju vaatame seekord lähemalt. Juurtega algselt Šoti Gaeli folklooris bodach sai D&D mütoloogia osaks aastal 1982 seiklusega The Lost Caverns of Tsojcanth.

Loomisel on Dungeons & Dragonsi dokumentaalfilm

Hasbro ning selle alla kuuluv Entertainment One on teatanud, et käimas on järgmise ekraaniteose loomine. Seekord pole loomisel film, ega sari, vaid hoopis dokumentaalfilm, mis käib läbi mängu 50 aastase ajaloo. Luubi alla võetakse mängu kunagine algus ning kuhu läbi...

KVEST?

Mis ja kes on KVEST? Miks oleme loonud sellise keskkonna ning mis on meie plaanid, soovid ja mõtted sellega? Mida hilisem on aastaaeg seda vähem liigume õues, sest uksest välja astudes ootab meid ees aina niiskem ja pimedam sügisilm. Alternatiivina on parim...

Galeb Duhr : Monstroloogia

Galeb Duhr on olevus, kes vaatamata oma pikale ajaloole võib olla suurema enamuse mängijate jaoks jäänud võõraks. Esimest korda Dungeons & Dragonsi ametlikes väljaannetes tutvustati galeb duhr’i juba aastal 1982.

Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.