20 küsimust NPC loomiseks

Mis on NPC?

NPC ehk non-player character on, nagu nimi ütleb, mängija poolt mittemängitav tegelane. Sinna alla kuuluvad kõik mängujuhi poolt hallatavad karakterid, kes aitavad maailma elavamaks muuta. Hea õnne korral jagavad nad ka ülesandeid, mis tasuks varandust toovad või aitavad edasi arendada su kangelaste lugu.

Kui põnevate NPCde loomine tundub keeruline, võta 20-küljeline täring ja veereta seda kolm korda. Leia siit nimekirjast veeretustele vastavad küsimused ning vasta neile.
Või loe lihtsalt kogu nimekiri läbi ja vali ise, mis selle NPC puhul sobiv oleks.

Edu tegelaste loomisel!

20 küsimust

  1. Millega ta sel ajal tegeleb, kui seiklejad teda esimest korda näevad?
  2. Kelle moodi ta kõlab?
  3. Mis on ta parasiitsõna?
  4. Mis eriline joon temas esmapilgul silma torkab?
  5. Mis on ta hüüdnimi ja kuidas ta selle sai?
  6. Kellega ja kuidas on ta ühendatud?
  7. Mis on hetkel ta eesmärk?
  8. Miks on tänane päev ta jaoks eriline?
  9. Mis on ta kalleim aare (kas rahaliselt või emotsionaalselt)?
  10. Mis on ta suurim saladus?
  11. Mis on ta suurim soov elus?
  12. Mis on ta suurim hirm?
  13. Mis on ta suurim pahe?
  14. Mis on ta salajane hobi?
  15. Millest ta mingil juhul ei loobuks?
  16. Kes on kõige olulisem isik ta elus?
  17. Mis infot ta teab, millest teised ta ümber kuulnud pole?
  18. Kuidas ta mängijate tegelastesse suhtub?
  19. Kuidas ta on või saaks olla mängijate tegelaste jaoks kasulik?
  20. Millist ta probleemi saaksid mängijate tegelased aidata lahendada?

Lisainfoks:

Vaata järgmiseks midagi siit:

Fantastilised liigid: Half-Orcs

Oleme jõudnud fantastiliste rasside artikliseeria neljanda osa juurde. Eelmises kirjutises keskendusime poolhaldjatele: nn hübriidrassile, kelle üks vanematest on haldjasoost ja teine inimene. Kuid poolhaldjad pole kaugeltki ainsad Dungeons & Dragonsi (D&D)...

Lord of the Rings D&D 5E süsteemis

Halfling - Hobbit - Balor - Balrog. Kakofoonia, mis kestnud aegade algusest. Sõrmuste Isand on olnud vaieldamatult suur mõjutaja ja inspiratsioon Dungeons & Dragonsi loomisel ja arengul. Kuid aegade algusest on olnud Tolkieni teoste ja D&D vahel korralik...

Galeb Duhr : Monstroloogia

Galeb Duhr on olevus, kes vaatamata oma pikale ajaloole võib olla suurema enamuse mängijate jaoks jäänud võõraks. Esimest korda Dungeons & Dragonsi ametlikes väljaannetes tutvustati galeb duhr’i juba aastal 1982.

Dragonlance lisandub 5E perekonda

Lisaks ONE D&D väljakuulutamisele Wizards Presents 2022 veebiesitlusele, saime teada ka Dungeons & Dragons 5E ametliku süsteemi Dragonlance maailma lisandumist. Veteranidele tuttav maailmasäte on olnud kauaoodatud ning pärast Spelljammeri avalikustamist oodati...

20 Küsimust mis aitavad karakterit luua

Tausta loomine võib olla keeruline tegevus. Nimi ja rass on kirjas, aga mis edasi? Kui oled tegemas enda esimest karakterit, siis on tihti raske kuskilt pihta hakata. Vahel ei oska poole pealt edasi minna või tahaksid lisada erinevaid kihte ja värve oma ajaloole, kuid...

UUSKARAKTER – Abimees uue tegelase loomiseks

Oleme mõnda aega nokitsenud kardinate taga KVESTi varamu täitmisega. Ning juba mõnda aega on olnud kasutatav meie UUSKARAKTER. Tööriist, mis loodud aitamaks sul alustada esimeste mõtetega uue tegelase loomisel. Kuid uue tegelase loomine ei ole vaid klass ja liik. Hea...

John Wick’i looja töötab Dungeons & Dragonsi sarja kallal

Lisaks Paramounti poolt loodavale Dungeons & Dragonsi filmile, kus Chris Pine kaasa lööb, on Hollywood Reporteri järgi Hasbro ja eOne välja töötamas D&D sarjaformaati. "John Wick"i filmiseeria stsenarist Derek Kolstad juhatab kirjanikevägesid loodava sarja...

MängudeÖÖ 2024: Teadmata ja Kadunud

KVEST käis neljandat aastat järjest MängudeÖÖl ning tegime seekord midagi erinevat, tõime D&D kõikide huvilisteni väikeste tükkidena. MängudeÖÖ sai selleks aastaks taas üle elatud, olime oma alaga kenasti kohal, vestlesime, jagasime kleepse, pakkusime raamatuid,...

Koopad Ja Koletised: Ajurünnak Ep 2 – Halloween

Koopad ja Koletised Youtube'i kanalil on Jürgen (KVESTi discordi serveris tuttav kui SergeantRat) loonud mitmeid õpetlikke Dungeons & Dragons'i videoid. Läbi tugeva huumoriprisma on ta kanalil mitmeid teemasid läbi võetud ning on huvitav kodumaine vaatamine...

Ebaõnnestumine kui õnnestumine

Tüüpiline mäng, olgu see siis laua- või arvutimäng, eeldab edukaks edasijõudmiseks õnnestunud sooritust. Selleks, et pääseda kindlusse või raketibaasi, pead edukalt ukse lahti muukima või alistama salasissepääsu valvavad sõdurid. Kui tulemus edukas ei ole, sa kas...
X
Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.