Tunnels & Trolls: Top 10 loitsu

Artikli näol oli tegemist 1. Aprilli huumorihetkega. KVEST püsib siiski Dungeons & Dragonsi usku ning jääb seniks veel seda süsteemi viljelema.

Vaatasime Tunnels & Trollsi ametlikule loitsurepertuaarile otsa ning koostasime nimekirja kümnest erinevast loitsust. Ükski õige wizard kodunt ilma nende loitsudeta lahkuda ei tohiks.

Deluxe Tunnels & Trolls’i loitsud jagunevad kümneks maagiatüübiks:

Combat (ründe- ja kaitseloitsud),
Clairvoyant (nähtamatute esemete mõistmiseks),
Communication (informatsiooni edastamist toetavad loitsud),
Concealment (loitsud peitmiseks või illusioonide loomiseks),
Conformation (kujumuutvad loitsud),
Conjuration (ilma, looduselementide ja olendite manamisloitsud),
Construction (energia rakendamine objektide ehitamiseks),
Conveyance (teleporteerumise ja transportatsiooni meetodid),
Cosmic (reaalsuse mõjutamine) ja
Curative (raviloitsud).

Iga loits koosneb vähemalt ühest maagiatüübist. Vaatame ametlikule loitsunimekirjale otsa ning leiame 10 parimat loitsu, mida tulevikus kaaluda

Liz Danforth, Deluxe Tunnels & Trolls 1979

10. Créme de la Kremm

Loits, mis võimaldab manajal oma WIZ muutuja teisele isikule kanda. Kestab 10 minutit.

9. Ding-a-Ling

Iga olend kes läbib mingi ukseava või värava tekitab valjult kuuldava kellahelina.

8. Dem Bones

Muuda piisavalt komplektne luukere “elavaks” ebasurnuks.

7. Sux 2 B U

Needus, mis võimaldab sihtmärgi LK (Luck) attribuuti vähendada.

6. Too-Bad Toxin

Peatab mürgi mõju ning eemaldab selle süsteemist.

5. Rock-a-Bye

Võimaldab vastase magama panna.

4. Dum-Dum

Vähendab sihtmärgi IQ 3 peale. Loitsu läbikukkumisel võib tabada hoopis loitsu manajat.

3. Little Feets

Sihtmärgi kiirus muutub kahekordseks ning võitluses võib iga käik teha kaks actionit.

2. Healing Feeling

Eemaldab sihtmärgilt haigused ning peatab selle poolt tekitavad vigastused.

1. Poor Baby

Taastab CON punktid, mis on kaotatud haavade või vigastuste tagajärjel.

Järelsõna

Nimekiri on kirju, loitse on palju ja otstarbeid mitmeid.

On väike võimalus ja tõenäosus, et valik sai tehtud puhtalt loitsude nimede põhjal ning arvesse ei võetud loitsu tegelikku otstarvet.

Vaata järgmiseks midagi siit:

Galeb Duhr : Monstroloogia

Galeb Duhr on olevus, kes vaatamata oma pikale ajaloole võib olla suurema enamuse mängijate jaoks jäänud võõraks. Esimest korda Dungeons & Dragonsi ametlikes väljaannetes tutvustati galeb duhr’i juba aastal 1982.

20 Küsimust mis aitavad karakterit luua

Tausta loomine võib olla keeruline tegevus. Nimi ja rass on kirjas, aga mis edasi? Kui oled tegemas enda esimest karakterit, siis on tihti raske kuskilt pihta hakata. Vahel ei oska poole pealt edasi minna või tahaksid lisada erinevaid kihte ja värve oma ajaloole, kuid...

Fantastilised liigid: Halflings

Sel korral võtame Dungeons & Dragons (edaspidi D&D) fantastiliste rasside artikliseeria raames luubi alla halflingud ehk kääbikud. Nagu päkapikegi puhul, saame taas paralleele tõmmata Tolkieni “Sõrmuste isanda” või miks mitte ka “Kääbik” raamatuga, kus loo...

Stranger Things ja DnD

Hei! Kas teadsid, et meie esimeses "Kas teadsid?" videote seeria osas rääkis Hans-Erik Dungeons & Dragonsi vandenõuteooriatest? Videos sai mainitud, et esimestel aastatel pärast D&D avalikustamist väitsid mitmed religioossed organisatsioonid, et mäng suunab...

Esimene D&D mäng: Dungeon Masteri eeltöö

Artikliteseeria kolmas osa aitab sinul või su mängujuhil valmistuda esimeseks sessiooniks. Kui sa pole esimest osa lugenud, siis leiab ta siit. Mängujuht, ehk edaspidi DM (Dungeon Master), on see, kes dirigeerib mängu üldist käiku, samas teravalt ja võimalikult...

Video: Tunnels & Trolls

Kas teadsid, et Dungeons & Dragonsile tekkis kohe järgmisel aastal tõsiselt võetav konkurent? Milleks avastada suuri koopaid ning võidelda hirmsate draakonitega, kui võib läbida väiksemaid tunneleid ning võitlustes piirduda trollidega. "Kas teadsid?" on...

Ebaõnnestumine kui õnnestumine

Tüüpiline mäng, olgu see siis laua- või arvutimäng, eeldab edukaks edasijõudmiseks õnnestunud sooritust. Selleks, et pääseda kindlusse või raketibaasi, pead edukalt ukse lahti muukima või alistama salasissepääsu valvavad sõdurid. Kui tulemus edukas ei ole, sa kas...

Critical Role: Call of the Netherdeep

Dungeons & Dragonsi üks suurimatest nimedest, Critical Role (CR), on taaskord Wizards of the Coast’iga pead kokku pannud. Seekord on tulemuseks uus imeline seiklus, mis on ilmavalgust nägemas järgmise aastanumbri sees. Raamat kannab pealkirja “Critical Role: Call...

Dragonlance lisandub 5E perekonda

Lisaks ONE D&D väljakuulutamisele Wizards Presents 2022 veebiesitlusele, saime teada ka Dungeons & Dragons 5E ametliku süsteemi Dragonlance maailma lisandumist. Veteranidele tuttav maailmasäte on olnud kauaoodatud ning pärast Spelljammeri avalikustamist oodati...

Maagiline ring: Dungeons & Dragons

Miks inimesed üleüldse mängivad? Aastatuhandeid on see olnud meie elu osaks. Igaühe ümber võib tekkida suvalisel hetkel spontaanne olukord, kus üksi või koos sõpradega luuakse enda lõbustuseks uut reaalsust. Säärased tegevused on ilmselt eksisteerinud kauem kui...
Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.