Nimi Felmon
Rass (Firbolg) Klass (Druid)
Level 2
Strenght määrab ära sinu karakteri füüsilise tugevuse. Kui mängujuht palub jõudu vajaminevas soorituses strenght check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga muutuja (strenght modifier). Alumine number (antud juhul 13) näitab karakteri üldist tugevust ja füüsilist vormi.
Dexterity määrab ära sinu karakteri väleduse ja reaktsioonivõime. Kui mängujuht palub füüsilise osavuse soorituses dexterity check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga muutuja (dexterity modifier). Alumine number (antud juhul 10) näitab karakteri üldist füüsilist osavust.
Constitution määrab ära sinu karakteri vastupidavuse. Kui mängujuht palub vastupidavuse hindamiseks constitution check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga muutuja (constitution modifier). Alumine number (antud juhul 13) näitab karakteri üldist vastupanuvõimet.
Intelligence määrab ära sinu karakteri arukuse ja nutikuse. Kui mängujuht palub intelligentsuse hindamiseks Intelligence check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga muutuja (Intelligence modifier). Alumine number (antud juhul 12) näitab karakteri üldist vaimuteravust.
Wisdom määrab ära sinu karakteri kogemuste pagasi. Kui mängujuht palub elutarkuse hindamiseks wisdom check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga muutuja (wisdom modifier). Alumine number (antud juhul 16) näitab karakteri üldist elukogemust.
Charisma määrab ära sinu karakteri veetlevuse. Kui mängujuht palub veenmisoskuse hindamiseks charisma check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga muutuja (charisma modifier). Alumine number (antud juhul 12) näitab karakteri üldist šarmikust.
Kui karakter omab mingis konkreetses valdkonnas vilumust, siis lisatakse see boonus täringu tulemusele. D&D Beyond'i karakteri lehel on see muutuja automaatselt liidetud kokku oskuste boonusega.
Walking speed tähistab karakteri liikumiskiirust. Enamasti võrdub 30 ft (ümbardatult umbes 10 meetrit) mängulaual 6 ruuduga.
Karakter kaotab teadvuse kui elupunktid langevad nulli.
Reaktsioonivõime erinevates äkk-situatsioonides. Kui mängujuht palub veeretada initative'i lisa + märgiga tähistatud number oma d20 täringu veeretamise tulemusele.
Sinu suutlikkus kaitsta ennast rünnaku eest. Enamasti võrreldakse vastase rünnaku soorituse tulemust selle numbriga, kui veeretatu on kõrgem või samaväärne, saab vastane pihta. Vastasel juhul rünnaku sooritus ebaõnnestub.
Suutlikkus ennast päästa sinu karakterile suunatud tegevusest või sündmusest. Kui mängujuht palub mängijal teha Saving throw'd, et vältida või vähendada vigastust või muud mõju tuleb veeretada d20 täringut ja lisada selle tulemusele sündmustikule vastav boonus.
Mängujuht võib passiivseid taju näitajaid küsida, et määrata sündmuste käiku või karakteri pädevust erinevatele olukordadele reageerimiseks.
Siin on kuvatud karakteri varustus, tööriistad ja instrumendid (muusika) milles oled treenitud ja keeled mida oskad.
Siin on kuvatud erinevad tegevused mida saad võideldes teha. Enamasti võid oma korra ajal vastavalt liikumiskiirusele liikuda, teha ühte tegevust (nt rünnata, maagiat kasutada, sprintida, kedagi aidata, peituda jne) ja ühte karakterist sõltuvat lisategevust.
Siin on ka välja toodud sinu rektsiooni tegevused, mida saad teostada väljaspool oma mängukorda, et reageerida juhtunud olukorrale.
Lisaks tegevustele on D&DBeyond'i karakteri lehel erinevate tab'ide all kirjas ka sinu loitsud, varustus, rassi- või klassi eripärad, kirjeldus ja muud märkmed.
Karakteri akrobaatilised võimed. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri oskus loomi taltsutada. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri teadmised maagiast. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri atleetilised võimed. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri petmise ja manipuleerimise oskus. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri mäletamise võime. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri võime teisi lugeda. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri võime saada oma tahtmist läbi hirmu. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri võime märgata detaile. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri võime ravitseda ja ravimtaimi käsitleda. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri teadmised floorast ja faunast. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri suutlikkus märgata ümbritsevat . Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri oskus esineda. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri oskus olla veenev ja usutav. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri teadmised ja ühendus religiooniga. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri võime asju käsikaudu manipuleerida. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri võime jääda märkamatuks. Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.
Karakteri oskus hakkama saada looduses sh. orienteerumine . Kui mängujuht palub sinu soorituses seda skill check'i, siis tuleb veeretada d20 täringut ja liita sellele +/- märgiga boonus.