10 küsimust asulate rajamiseks

Ports maju, kõrts, tee mis läheb linnast läbi ning turuplats. Mida muud ühest asulast tahta võiks?

Tegelikkuses ühe usutava ja elusa asula ehitamine on väheke rohkem mõttetööd ja planeerimist. Seda kõike eeldusel, et sul on soov, et see oleks asukoht, mis sobituks sellesse maailma, kus su seiklejad rändavad. Asulad ei teki suvalistesse kohtadesse, sest sul oli vaja kaardi peal üks tühimik täita, nad asutatakse kindlatesse asukohtadesse põhjusega.

Ehk 10 küsimust, millele vastates, saad luua usutava asula:

  1. Miks see asula kunagi ammu loodi – mis maavara või logistiline eripära just selle asukoha eriliseks tegi?
  2. Kui kaua see asula on eksisteerinud?
  3. Kes juhib seda asulat – kas võim on koondunud ühe indiviidi kätte või on seotud erinevad organisatsioonid?
  4. Millega see asula tegeleb? Mis on tema peamine toodang või teenus?
  5. Millised seadused siin kehtivad? Kas on kohalikud eri-seadused?
  6. Kas asula kuulub mõne suurema poliitilise üksuse mõjusfääri või on iseseisev? Kas see on neile meelepärane seis?
  7. Millised poed ja käsitöölised siin on? Kes neid juhivad?
  8. Mis on viimase paarikümne aasta suurim saladus, mida väliskülalised ei tea?
  9. Kas siin on mitu kohalikku kõrtsu? Mis on nende eripära ning omavaheline suhe?
  10. Mis on kohalik kultuurne erisus või komme, mis külalistele võib veidrana tunduda?

Need on vaid mõned küsimused, mida kaaluda ja mõelda – kindlasti iga asula ei pea pakatama saladustest, konfliktidest ja eriskummalistest asutustest. Aga nad kõik ei pea olema ilmtingimata sarnased üksteisele.

Lisaks, väärt uurimist – “Asula generaator” – aitab kiiresti jooksu pealt luua uue küla ning täita see asukohtade ja sündmustega – Eisengrau’s Generator

Vaata järgmiseks midagi siit:

20 küsimust NPC loomiseks

Mis on NPC? NPC ehk non-player character on, nagu nimi ütleb, mängija poolt mittemängitav tegelane. Sinna alla kuuluvad kõik mängujuhi poolt hallatavad karakterid, kes aitavad maailma elavamaks muuta. Hea õnne korral jagavad nad ka ülesandeid, mis tasuks varandust...

Uus Grupileidja

Oleme taustal teinud tööd väga pikalt, et juba olemasolev platvorm muutuks veelgi paremaks abiliseks. Uue Grupileidjaga oleme toonud kaasa mitmeid uusi funktsioone ja võimalusi, mis muudavad puuduvate mängijate või otsitavate gruppide haldamise ja leidmise veelgi mugavamaks.

Pokémon või D&D? Miks mitte mõlemat!

Battlezoo Eldamon plaanib tuua kõikidele Pokemoni fännidele võimaluse püüda ja treenida elukaid oma Pathfinderi või D&D 5E kampaaniates. Hoogu kogub uus täiendkollektsioon nimega Battlezoo Eldamon, mis tutvustab mängijatele üle 160 uue koletise, keda on võimalik...

2 aastat KVESTi

Taas on kätte jõudnud 25. november. See on kuupäev, mida omakeskis peame KVESTi alguseks. Aastal 2020 25. novembril avalikustasime esimest korda KVESTi avalikkusele ning sel päeval algas meie kvest, mille eesmärgiks oli ja on tänaseni ühendada ja kasvatada Eesti ttrpg...

KVESTi Lahtiste uste päev

Kutsume teid kõiki meile sel laupäeval külla. Avame KVESTi ruumide uksed 5ndal augustil, kell 10 hommikul ning enne kella 22t ei planeeri neid ka sulgeda. Oodatud on kõik - need kes tahavad tulla ja juttu ajada, need kes vahest tahavad oma silmaga täringuid ja muid...

Video: Lükantroopia

Kas teadsid, et Dungeons & Dragonis on palju erinevaid lükantroope? Popkultuurist tuntud libahunt on vaid üks paljudest needuse all kannatavatest olenditest. Aga keda siis veel kohata võib? "Kas teadsid?" on videoteseeria, kus lühidalt räägime erinevatest...

MängudeÖÖ 2024: Teadmata ja Kadunud

KVEST käis neljandat aastat järjest MängudeÖÖl ning tegime seekord midagi erinevat, tõime D&D kõikide huvilisteni väikeste tükkidena. MängudeÖÖ sai selleks aastaks taas üle elatud, olime oma alaga kenasti kohal, vestlesime, jagasime kleepse, pakkusime raamatuid,...

Video: Esimene Dungeons & Dragons’i film

Lähiaastatel on oodata uut ja värsket Dungeons & Dragonsi filmi. Aga kas tead, et juba varemgi on D&D filmid end kinolinadelt leidnud? "Kas teadsid?" on videoteseeria, kus lühidalt räägime erinevatest infokildudest Dungeons & Dragons'i kohta, mida sa ei...

Dungeons & Dragons’i fantastilised liigid

Liik (species), ehk varasemalt kasutuses olnud rass (race) on üks Dungeons & Dragons’i (D&D) süsteemi aspekte, mis viitab tegelase liigile. Võrreldes tänapäevase päris-maailma sõnaga, ei viita D&D rassid karakteri etnilisele taustale. Näiteks on “inimene”...

Järjelugu – 1.1 Eysysla viimne laul

"Eysysla viimne laul" on järjelugu, mida kirjutab Laura Nuka. Tegemist on interaktiivse kirjatükiga, mis annab lugejatele kontrolli ja võimaluse mõjutada loo kulgu ja tulemust. Iga kahe peatüki tagant tekib lugejatel võimalus vastata püstitatud küsimustele või...
Ostukorv
Ostukorv on tühi.

Lisa mõni toode ostukorvi, et alustada.